Thor: Ragnarok Movie Review – Žene iz New Thor Movie ukrasti show iz Chris Hemsworth

Ja ću vam opisati film: Žena je dio elitne skupine ženskih boraca na mitskom planetu. Jednog dana, ona i njezine sestre u ruke se šalju na svoje krilati konji – da, oni su jebeni strašan – da se bore s čudovišnom (ali modno žestokom) božicom smrti. Božanstvo poklači sve ratnike, osim jednog, naše heroine.

Ispitanik, preživjelac se udaljava do zemlje smeća gdje može ukrasti, piti i ne smetati. Zatim čuje da je zlikovac koji je odveo svoje prijatelje ponovo ustao. Ona nadvlada svoje strahove, osvaja svoje demone, i skida baddie koji prijeti svijetu. Zvuči lijepo fantastično, zar ne? Pravo. I ti si to upoznao Thor: Ragnarok, najnovije u sve širenju Marvel Cinematic Universa. Ali kako naslov implicira, ovaj elitni borac za žene nije glavni fokus. Thor je. Opet. Što je nešto od bummer.

Ragnarok je režirao Taika Waititi, a ako niste vidjeli neki od njegovih filmova, zatvorite ovu stranicu, zapalite Amazon ili iTunes i provjerite Lov za Wilderpeople ili Što radimo u sjeni odmah. Pojit ćeš se za njegovu briljantnu apsurdnu prugu. Zatim ga Google i provjerite svoj sladak osobni stil. (On je jedan momak koji zapravo može izvaditi odoru od ananasa).

Thor: Ragnarok, kao i ostatak Waititina rada, stvarno je super. Ali to nije film koji sam upravo opisao. stvaran Zaplet Ragnaroka u osnovi se svodi na ovo: Bog Thundera ima sestrinsku sestru Helu (Cate Blanchett), božicu smrti. Hela je protjerana zbog odmetanja i pokušaja da preuzme svijet od strane svog oca, Odina (Anthony Hopkins), ali sada se vraća i nastavlja svoju potragu. Gotovo odmah ona nadjačava Avengera, uništavajući njegov voljeni čekić i šaljući ga da se vrti u svemir.

slika

Čudo

Pa, pričajmo o Heli na trenutak. Kao lik, ona nije osobito razvijena. Njezine motivacije ne nadilaze neodređenu odbojnost i želju za sveobuhvatnom moći. Ali Blanchett tretira asgardske setove kao da su njihova osobna staza. Njezin potpis potez uključuje četkanje joj jet-crna kosa leđa sa svojim rukama otkriti krunu od trnja, dopuštajući joj da ode od zastrašujuće goth do zli kraljica u nekoliko sekundi.

U međuvremenu, Thor ulazi u Sakaar, šarenu, ali nemilosrdnu zemlju, a stvari mu vrlo brzo prolaze, kada se tajanstveno trganje koju igra Tessa Thompson izbija iz broda i zarobi ga. Thompson možda nije najzabavniji lik u filmu – to je čast Jeffu ​​Goldblumu – ali ona je najdraža uvjerljiv, što me dovodi do mjesta gdje sam započeo.

“Otišao sam Ragnarok potpuno sretan. Ali ja sam također htio više od Hele i posebno od Valkyrie. “

Thor uči da je taj čuvar koji ne daje sranu zapravo Valkyrie, asgardijanac koji je nekoć bio dio sve ženskog tima koji je bio otpremljen kako bi Helu završio. Valkyrie, koji je očito samo po tom imenu, bio je jedini koji je otišao živ. U svojoj bijedi, pokušala je nestajati na drugom planetu, gdje bi mogla živjeti svoje dane u opskurbi. Sada je licem u lice s živim simbolom te prošlosti, pokušavajući je uvjeriti da se vrati i da mu pomogne. To je veliki luk koji nije ni glavni fokus filma, i to je onaj koji Thompson drži spretno, a da i dalje održava Ragnarokov duhovni ton. Waititi jasno zna koliko je dobra. Njegova kamera ju je uhvatila u dominantnim pozama, doslovno iznad Thora. Ona dobiva svoj “pakao, da” trenutak u vrhuncu filma kada se pojavljuje u svojoj staroj uniformi, vatromet se odlazi iza nje. Kao što je uzbudljivo kao promatranje Wonder Woman glave u Ničijoj zemlji.

Neću pokvariti zašto postoje vatromet, ali recimo da to ima veze s “orgijaškom avionom”, primjer Waititijevog potpisivanja, a ponekad i neobuzdanog nuttinessa, to je jedan od razloga što sam otišao Ragnarok potpuno sretan. Ali ja sam također htio više od Hele i posebno Valkyrie. Na primjer, Thompson je putem Twittera potvrdio da je njezin lik uvažava činjenicu da je Val od stripova dvostruko, ali ona nema romantičnu parcelu Ragnarok osim blagog koketiranja s Thorom.

“Ja bih ubio za Valkyrie-tematske Ragnarok prequel.”

U kratkim osvrtom na njen zrakoplovni obračun s Helom, Val se osobito uznemirio zbog smrti jednog od svojih sunarodnjaka, a Thompson je podrazumijevao emojiju kroz lice, mogao pročitao je to kao nevolju zbog smrti svoje ljubavnice – ali je također istaknula kako njezina seksualnost nije izričito riješena. Sve to znači da postoji vjerojatno mnogo više slojeva na već slojeviti lik, a, čovječe, ja bih ubiti za Valkyrie-tematske Ragnarok prequel koji nudi dublji zaron.

Ali neću se nadati. Marvel još nije napravio Black Widow samostalan, a debitant kapetana Marvera još je dvije godine. Ali Waititi i Thompson posadili su sjeme nečega što je sjajno priredilo u fantastično šarmantnom filmskom iskustvu. Trebam ih da se ponovno uđu za više.