Kaip socialinė medija padėjo šiam įsibrovėjui rasti savo auką #HUNTED

Courtesy of Subject / portretas pagal Keviną Miyazaki

Prieš ketverius metus, per Kalėdas, mano tėvų namuose Battle Creek mieste, Mičigane, kai aš sužlugdėiu naujienas savo šeimai: aš atsisakiau savo darbo kaip klientų aptarnavimo atstovas Groupon, kad galėčiau eiti į Mičigano ežero perimetrą . Aš žinojau, kad skambėjo beprotiška, nes sakiau garsiai. “Aš ketinu nusipirkti 30 000 dolerių naudojamą valtį. Tai yra 1500 mylių ir turėtų užtrukti maždaug du mėnesius. Jokio nieko anksčiau tai darau”.

Tikslas buvo surinkti pinigus “Recovery on Water” (ROW), kuris buvo nekomercinis, kurį 2007 m. Pradėjau remti krūties vėžiu išgyvenusiems asmenims. Nors niekada neturėjau asmeninio ar šeimyninio ryšio su krūties vėžiu, aš norėjau tapti aistringa sveikatingumo gaivinimo jėgomis, ypač tarp krūties vėžiu išgyvenusių asmenų, kurie, aš sužinojau, galėtų sumažinti jų vėžio pasikartojimą net 50 proc. su įprastine mankšta. Kadaise aistra tapo mano misija. Nereikia nė sakyti, mano tėvai manė, kad aš pamiršau savo mintis, bet jie visada man žinojo, kad aš esu užsispyręs ir ryžtingas, ir manęs nebuvo jokių abejonių. Mano protas buvo sudarytas.

Courtesy of Subject / portretas pagal Keviną Miyazaki

Sausį aš pradėjau siaubingą treniruočių tvarkaraštį, kuris manęs kasdien, 5 val., Truko kelias valandas. Kol aš kolegijoje įsiveržiau įgulą, ji negalėjo varžytis su mano treniruočių intensyvumu. “CrossFit” ir “Bikram” jogos vakarai vyko pakaitomis. Per dieną aš dirbu ROW, kreipdamasis į potencialius donorus – mano tikslas buvo surinkti 150 000 USD, o taip pat bandyti generuoti viešumą už mano pastangas. Aš net sugebėjau treniruoti irklavimą ant šono. Mano gyvenimas tapo planavimu, lėšų rinkimu, mokymu ir darbais. Nieko daugiau. Bet ten nebuvo nieko, ko norėjau būti kaip ant vandens.

Praėjus beveik metams, aš nusipirkau naudojamą 19-pėdų stiklo pluošto okeanografinį katerį, jau pakrikštytą Liv, o tai reiškia “saugotojas” norvegų kalba. Jame buvo nedidelis čiužinys, kuris paleido valties 7 metrų miego kabinos ilgį. Nebuvo virtuvės – tiesiog nešiojama viryklė. Be lovos, salone gali būti pripildyta navigacinė įranga ir maistas, bet ne viskas. Per ateinančius kelis mėnesius aš studijavau kiekvieną colį Liv. Jei kas nors sulaužytų mano kelionę, man tai būtų išspręsti.

Courtesy of Subject / portretas pagal Keviną Miyazaki

Iki 2012 m. Birželio mėn galiausiai buvau pasiruošęs. Tai buvo anksti ryte Čikagoje, ir daugelis mano draugai ir šeimos išėjo į mane pamatyti. Vietos naujienų ekipai užfiksavo mano išvykimą iš prieplaukos, nes aš pirmą dieną išvažiuoju į šiaurę. Įrengtas palydovinis telefonas, GPS ir nešiojamas kompiuteris. Prisiregistravau keliauja bent kartą per dieną “Facebook” ir mano tinklaraštyje. Aš viską parašiau iš juokingo vaizdo įrašo apie mane, valgantį “Twizzler” be rankų, kad galėčiau sunkiai pakelti oras. Aš pašaukiau savo tėvus kartą per savaitę, ir, kaip ir visi kiti, jie galėtų stebėti savo buvimo vietą bet kuriuo momentu ir skelbti raginančius pranešimus.

Pirma tikrai bloga audra nukrito penkias dienas, kai buvau vakarinėje Mičigano ežero pusėje, plaukdamas link Racino, Viskonsino. Kai aštuonių pėdų blauzdos meškos išsiveržė, aš išleido inkarą pastoviai Liv. Aš turėjau likti budriai, kad mano mažasis kateris nesutiktų į didesnį laivą. Langas buvo 90 laipsnių kameros viduje, o langai nebuvo alternatyva; valtis gali užimti per daug lietaus ir apversti. Aštuonias valandas bangos mane užmušė, o varginančioje vandeniui nelaidioje salonoje, apsuptoje mano vemiu, sunku kvėpuoti. Bet aš maitinosi iki ramybės grįžo kitą rytą, ir aš pamažu pakliuvom į krantą. Liv mane apsaugojo. Aš galų gale jaučiausi, kad galėčiau pasitikėti ja.

Courtesy of Subject / portretas pagal Keviną Miyazaki

Būti savimi ant vandens jautėsi neįtikėtinas. Aš buvau atskaitingas tik sau, mano kūnui, mano tikslui. Aš niekada nebuvo vienišas ar nuobodu, nes buvo tiek daug dalykų, kuriuos reikia atkreipti dėmesį į vėją, orą, kitą krizę. Apie vieną mėnesį į kelionę aš pastebėjau audros debesis ant horizonto ir nusprendžiau pakilti į Seul Choix Point švyturį, esančiame tolimoje pakrantės dalyje, esančioje Mičigano viršutiniame pusiasalyje. Teritorija buvo desolate ir graži. Vanduo buvo toks aiškus, kad pamatytum dugną. Naktį, prieš uždarant, iš šaškės dovanų parduotuvės išėjo moteris, norėdamas pamatyti, ar man reikia ko nors, ir pasidalinti su tuo, kad švyturys buvo priblokštas – senasis švyturys vis dar kirto pakrantes. Bet aš nesijaudau. Aš žinojau, kad tą naktį būsiu vienintelis žmogus.

Kitą dieną užpilta riešutai, verčia mane likti. Tą naktį man sunku nusileisti, nes Liv laikomas slamming prieš doką. Aš pagaliau užmigau maždaug 11 val. tarp skausmo kremo kvapo ir purškimo purškimo. Aš prabudau keletą kartų ir pamačiau žibintus, įsižeidžiusius į valtį, bet nepaminėdamas jų. Aš prisiminėu, kad žiūrėjau į geltoną “Jeep Pass” tą pačią dieną ir supratau, kad tai buvo įdomu vietinis.

Courtesy of Subject / portretas pagal Keviną Miyazaki

Maždaug po 2 val. Aš pabudauu garsu laivui, kuris sukasi prieš doką. Iš pradžių maniau, kad tai buvo vėjo gūsis, bet kai išvaliau langą, pamačiau, kad žmogus lipa į laivą. Aš pabėgiau į rankenas uždaryti duris, bet jis jau buvo priverstas atidaryti. Viskas, ką galėjau padaryti, buvo atgal į toliausią sieną kito kabinos galo. Šviesos buvo išjungtos, vienintelis apšvietimas kilęs iš netoliese esančios švyturio stroboso. Tai buvo siaubinga siužetai, manęs tamsoje, žavėdamas žvilgsnius žmogaus veidui kiekvieną kartą, kai šviesa mirė mūsų kryptimi. Jis nebuvo didelis, galbūt šiek tiek didesnis už mane. Balta. Tikriausiai jo 30s. Trumpi plaukai. Pilkai žalia marškinėliai, žanro šortai ir teniso bateliai.

“Pašalink savo šortai”, – reikalavo jis.

“Ne,” aš murmėjo.

“IŠSKIRTIES JUOS ŠORTAI!” jis rėkė.

Galbūt, jei jis žinotų, kad aš renku pinigus krūties vėžiui išgyvenusiems, jis paliks mane vieni. “Aš nemanau, kad tu žinai, kas aš esu! Aš nemanau, kad jūs suprantate, kam tu darai!” Aš šaukė.

Paskubus balsu, jis sakė: “Jennas, aš žinau, kas esi, ir aš žinojau, kur jus rasti”.

Jis nuimamas nuo mano juodų dviratininkų šortai ir pritvirtino rankas. Aš squirmed kaip spąstais gyvūnas. Aš maldauju jį sustoti, bet jis toliau eina. Bet dar prieš tai, kai jis galėjo įsiskverbti į mane, jis išsiveržė visą savo kūną. Tai buvo bjaurus. Jis buvo kaip 15 metų amžiaus, kuris atėjo per greitai. Jis tiesiog negalėjo kontroliuoti savęs, jis buvo toks sužavėtas. Traumos, aš vomited ant jo. Ir su tuo jis išleido rankas ir aš pradėjau šaukti isteriškai. Aš jį išsiveržiau iš manęs, ištraukiau savo šortai ir nuvažiavęs valtį ir doką į netoliese esantį lauką. Jis pabėgo po manimi ir kai jis atidarė duris į lauko namus, aš nuvedė jį į veidrodį ant sienos, kuris krito virš jo ir sugriovė. Ruoškiuosi visą laiką, aš jį štampavau galbūt šešis kartus veidui, kol jį išvedžiau; tada uždėjau duris, uždariau fiksatorių ir priveržiau savo kūną nuo durų. Aš buvau basas, klijuodamas stiklo lukštą karštoje, smarkioje namuose. Prisimenu galvoju, Grįžk atgal į valtį! Eik į telefoną! Bet aš bijau, kad jis vis dar buvo ten. Laukiau tam tikrą laiką – tai galėjo būti 10 minučių ar valandos, aš net nežinau, o tada lėtai, tyliai, atidariau duris ir varžtais. Aš važiavau į mano valtį taip greitai, kaip galėčiau, pakilo į vidų ir užrakino duris. Aš paėmiau savo telefoną rinkti 911, tada dvejojo. Tai buvo beveik 3 val. Kitą rytą aš buvau iki 5, kad pradėtų buriuotojas. Jei aš paskambinsiu policijai dabar, kas atsitiks? Ar mano kelionė baigsis čia? Aš išreiškiau klausimą beveik 30 minučių, kol galiausiai skambinate.

Reklama – toliau skaityti žemiau

Aš jaučiuosi kaip zombis, pasakęs moters policijos pareigūnui, kas nutiko. Ji vedė mane į artimiausią ligoninę mažame Manistique mieste. Aš galėjau jausti, kad tai buvo tikriausiai vienintelis išprievartavimas, kurį kada nors atliko jaunasis daktaras tolimoje vietoje. Jis nervingai paaiškino, kad turės tamponuoti savo kūną – mano makštį, mano užpakalį, kad jie galėtų gauti DNR. Tai buvo žeminantis ir dehumanizuojantis. Aš negalėjau eiti į vonios kambarį, kol jis baigėsi, ir niekas netgi negalėjo paguosti, nes iš tikrųjų buvau įrodymas.

Reklama – toliau skaityti žemiau

Mano tėvai vairavo septynias valandas per naktį ir atvyko į ligoninę kitą rytą. Mes visi užsiregistravome į vietinį viešbutį, kuriame liko kelias dienas, kai policija atliko tyrimą. Tą pirmąją naktį aš turėjau paimti septynias dušas – niekas negalėjo jaustis švarus.

Courtesy of Subject / portretas pagal Keviną Miyazaki

Aš pasakiau policijai, ką užpuolikas man pasakė, kad jis žinojo mano vardą ir kur mane rasti. Kaip jis galėjo sužinoti, kad buvau tokioje tolimoje vietoje, nebent jis sekė mane? Ir kaip jis galėjo sekti mane, nebent jis stebėjo mano judesius internete? Mano laive buvo stebėjimo įrenginys, kuriuo bet kuriuo momentu tiksliai nurodyta tiksli vieta. Kai policija man pasakė, kad šiame regione įvykdytos seksualinės prievartos buvo retos, aš įsitikinusi, kad mano užpuolikas mane radęs per socialinę žiniasklaidą.

Reklama – toliau skaityti žemiau

Nors buvau išgąsdintas ir nuniokotas, per tolimesnes dienas norėjau grįžti į vandenį. Aš neturėjau ketinimo atsisakyti. Pasikonsultavę su policija, mes sutarėme, kad tęsiu dviračiu, po to sekėsi valstybės kariai. Kai norėčiau pasiekti saugų punktą, kuriame jūrų policija galėtų sekti mane vandeniu, norėčiau atnaujinti irklavimą.

Courtesy of Subject / portretas pagal Keviną Miyazaki

Žinoma, mano tėvai buvo nusiminusi. “Tu neturi to daryti! Galite grįžti namo, gerai, tu pakankamai padarei”, – mama meldėsi. Mano artimiausi draugai paskatino mane mesti. Jie norėjo nieko daugiau nei saugoti mane. Bet buvau adamantas ir piktas, kad kažkas bandė trukdyti mano misijai. Nors aš neabejotinai vis dar buvo šokas, aš žinojau, kad reikia deginti savo demonus irklavimo būdu. Aš galvoju apie visas moterys, su kuriomis aš susipažinęs per metus, kaip jie kirto chemoterapija ir spinduliuotė, kaip jie surado jėgą eiti, nepaisant fiziškai ir emociškai suskaidytų. Aš pagaliau suvokiau jų drąsą ir valią, ir, kaip ir aš, manau, kad mano pratimas mane išgydytų.

Reklama – toliau skaityti žemiau

Praėjus keturioms dienoms po mano užpuolimo, lietaus ir policijos nuovadose, aš iškeliaujau dviračiu. Mano šonkauliai, keliai ir rankos buvo padengtos mėlynėmis, tiek iš irklavimo, tiek atakos. Aš verkiau didžiąją šios pirmosios dienos dalį. Nors aš ir toliau ruošęs kelionę, policijos pasiūlyme aš atsargiai vengiau nuorodų į tai, kur buvau.

Aš galų gale grįžau į savo valtį, bet aš niekada nesigiliau į jį. Aš praradau visą pasitikėjimą Liv kaip mano “gynėjas”. Taigi, po pasivažinėjimo dienos, norėčiau traukti į uostą ir nuvažiuoti į netoliese esantį motelį. Tai tęsėsi taip, kol aš pasiekė tašką, nuo kurio aš pradėjau, Čikagos uostas, po 59 dienų ir 1500 mylių. Aš šaukiau, kai aš įlipau į prieplauką. Tai buvo graži diena, ir mane pasveikino tiek daug pažįstamų veidų. Aš išaugau iš valties ir nukrito į rankas. Tai atrodė taip gerai, kad būčiau namuose.

Nors mano išprievartavimų rinkinys pasirodė neįveikiamas, man vis tiek jaudina tai, kad mano istorija yra ten, ir mano auka gali būti suimta žemyn. Nebuvo lengva grįžti prie normalaus gyvenimo namuose. Aš išgyvenau nerimą dėl įprastų dalykų, pavyzdžiui, vaikščioję tik prie mano automobilio. Iš pradžių aš nekalbėjau su gydytoju, nors mano šeima ir draugai paskatino mane, nes aš maniau, kad turėčiau tai spręsti ir judėti toliau. Bet tai nebuvo pakankamai išspręsta tokiu būdu. Aš patyriau atsiminimus ir, nors aš žinojau, kad auka buvo ne mano kaltė, vis tiek maniau, kad kaltas dėl dalykų, kuriuos tą vakarą galėjau padaryti kitaip, kaip užrakinti duris į valtį arba kovoti su juo labiau.

Galų gale aš ieškau gydymo ir buvo diagnozuotas po traumos streso sutrikimas. Terapija labai padėjo. Aš supratau, kad dalijimasis yra vienintelis būdas išgydyti. Jūs nesugebate sustiprinti, nes trauma yra paslaptis ar apsaugo ką nors, kas jums skauda. Dabar esu nuostabus ir sveikus santykius su palaikomu ir pacientu. Tačiau tai užėmė daug laiko ir sunkaus darbo, kad patektų į šią vietą.

Reklama – toliau skaityti žemiau

Kiekvieną dieną aš darau viską, kas geri ir blogi atėjo į mane gyvenime. Aš sužinojau, kad kai aš galvoju apie savo kelionę, tai yra pagunda pyktį ir paklausti, kodėl blogi dalykai, pavyzdžiui, vėžys ar seksualinė prievarta, būna geri žmonės. Tačiau, daugiausia dėmesio skiriant gėrybei, būdamas kantrūs save, kai kyla nesėkmių, aš rasiu ramybę ir daugybę laimės.

Mano noras yra tai, kad kai žmonės galvoja apie savo kelionę, jie prisimena tai taip, kaip darau: kad aš padariau kažką, apie ką niekas anksčiau niekada nebuvo padaręs anksčiau, aš važinėdavau mažą valtį aplink gana dideliame ežere už nuostabią moterų grupę ir niekas, visiškai niekas negalėjo man sustabdyti.